lørdag 19. mai 2012

Lenkekjærlighet




PrydeligÅshild innfører lenkekjærlighet over grensa fra Sverige. For et bra initiativ! De svenskene altså. Alltid et steg foran. Jeg synes derimot det minner om den nordnorske oppfinnelsen framsnakking. Svein er en super fyr, så mye positivitet og tro i den karen. Jeg synes vi må bli flinkere til framsnakking i Norge. Så lenkekjærlighet er supert. Det gjelder å framsnakke blogger du synes er gode. Her er 5 norske jeg alltid sjekker innom. Lenkekjærlighet til folket. 



Bloggugla-kul og særegen dame. Lager fine saker som henger. 
Babyramen-ofte en fin kopp på lager. Og annet flott. 
Dotty Love-en uvanlig kul norsk blog. Snadder. 
Brigg-alltid en knakende idé på lur. 
Lahras-min inspirasjon. Min venn. 

4 kommentarer:

  1. Takk kjære deg!:) Nå ble jeg glad. Skal spre kjærligheten videre:) God lørdag til deg!

    SvarSlett
  2. Åh, søte du!! Jeg føler meg SÅ beæret! Tusen takk.
    Og bare så det er sagt så sjekker jeg ALLTID innom deg og. Luw!

    SvarSlett
  3. Haha, här i Finland tycker vi också att allt är lite vackrare i Sverige :) Jag hittade just till dina blogg via Fjeldborg, vad fint du har det! Tack för inspirationen!

    SvarSlett
  4. Å, så sprudle-sprudle i hjertet:) Du er så bra! Tusen takk!

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?