fredag 12. august 2011

Utpeisa



Peis ut. Pai inn. Fin dag. 


Fireplace replaced by the pie. 

3 kommentarer:

  1. Høres bra ut! Vi har også hevet ut et monstrum av en peis (som tok halve stua og ga dårlig varme til og med). Foreløpig ingen ny peisovn her. Forskermannen tror sterkt at han kan klare seg med det nye gliset av en varmepumpe (snøft, kan du tenke deg en mindre estetisk dings). Jeg ser for meg en peisovn, sort og enkel. Blir spennende å se hva dere har tenkt! Ha en fin fredag, paien ser herlig ut :-)

    SvarSlett
  2. Denne ga lite varme, slukte ved og var ikke så fin. Den nye står i kjelleren. 130 kg. Spent på hvordan vi skal få den opp. Du kan se et gløtt av den i et tidligere innnlegg her et sted... Som jeg gleder meg! Men nå blir det et par uker med plasttelt i stua. Bare bare skal også gjøres, har jeg lært.

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?