fredag 26. august 2011

Dagen i dag








Det er fredag. Jeg liker hverdagsfredag. Dagen da det vitses mest på jobb. Vinlotteri. Kanskje har dere kake? Fredagsquiz? Dagen da vi går i kjole, skjørt eller slips. Det er siste sommerdag. I morgen er det visst høst. Det sa de på radioen. Så jeg går i sommerkjole. For å si farvel. Men likevel. Vi lurer til oss litt mer sommer enn så lenge. Iallefall med strømper. Og nyplukkede blomster fra hagen. Shorts til middag. Men høsten anes. Jeg har hentet frem en lampe til. Endelig ferdig malt og montert. God helg folkens.


It´s the last day if summer, and the last day of my working week. I like the feeling of friday. we wear dresses, ties, nice shirts or skirts at work. Today I´m wearing a summerdress, to say good bye to summer. Hello autumn. I love you.  

5 kommentarer:

  1. Høsten sniker seg på ja.Jeg har fått tepper på gulvet og pledd i sofaen så jeg er godt forberedt!God helg til deg:)klem kathrin

    SvarSlett
  2. Også en god weekend til dig! Love your style:)
    Kh Puk

    SvarSlett
  3. Nydelig lampe! Elsker din sort/hvit-stil, men en dæsj av en kanllfarge. Vi nyter siste "sommerdagen" selvom jeg har blitt forkjøla som vanlig i sånne overgangstider... God fredag til deg!:)

    SvarSlett
  4. fin blogg, kjempefine bilder :)

    SvarSlett
  5. Kontrastene dine gjør dagen, virkelig.. Blir alltid litt skarpere av å se innleggene dine!

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?