torsdag 2. juni 2011

På tjukkaskjøret









Nei, ikke på sånn tjukkaskjør. Det vil seg ikke. Jeg har bare vært tilbake ved symaskinen. Innimellom. Og det er fint. Tjukkas synes jeg er en bra gave. Denne tilhører nå ei fin lita toillsjur, og snart en liten vaspeis. Vil du bestille hos meg kan du det. Eller du kan følge oppskrift i boka Made by me. Nå håper jeg på litt mer tid ved symaskinen. Nye stoffer i hus og småbestillinger på lur. 


I made these fatboys for my friends´ kids. It´s nice to sew again. For others. You can order from me, or try make one yourself. My recipe is in the book Made by me.

1 kommentar:

  1. Skulle ønske jeg hadde bedre plass, da skulle jeg kjøpt mange av disse av deg!

    Hilsen Ved leilighet http://vedleilighet.blogspot.com/
    (får bare lagt inn som Anonym i dag...)

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?