tirsdag 10. mai 2011

Inside out







Plutselig var den der. Inspirasjonen. Jeg vet ikke om det er våren, Københavntur, yoga, sol, bar asfalt, sykling, kjærligheten, raking eller den nye sømboka som nylig er ankommet (som jeg forøvrig er stolt over å ha bidratt til. Forteller mer snart). Noe er det. For jeg hev jeg meg rundt og sydde nye trekk til uteputene. Klarte ikke stoppe før det var seks av slaget. Ikke nye møbler i år heller. Bedre å bruke de vi har. Og veranda bygger vi ut neste år. Ferie ble viktigere. Litt lei av søte farger. Tenkte ute skulle forlenge inne. Og motsatt. Håper nå mitt nyopphengte kort fra Køben kan inspirere meg på flere fronter. 


Today I felt inspired. I don´t know what it is. Maybe yoga, Copenhagen, spring... I don´t know. But it feels good. So good that I made new pillows for our terrace. I think outside should extend inside. Inside out. 

3 kommentarer:

  1. Så herlig mønster på stoffene, stilig!

    SvarSlett
  2. Mønsteret på putene var kjempekule! :) Kortet fra København var kult! Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempekule puter! Svart og hvitt er en sikker vinner! Spennende med ny sybok - den må jeg kanskje ha? Jeg vil gjerne inspireres til enkle prosjekter nemlig:o)
    Takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Det ble ikke Helsinki på meg - han jeg skulle reise med ville plutselig ikke likevel - sukk. Men jeg er sikker på at jeg skal dit en annen gang! Sniff og Lille My hjalp litt;o)

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?