søndag 22. mai 2011

Bord- dekk deg









Jeg liker å dekke bord. Jeg liker å ha gjester. Jeg liker at det er folk i huset. Men det har vi litt for sjeldent. Så i helga gjorde vi noe med det. Sushi og thai, vin og skravling. Det var fint det. Nå er det onepiece og datatid. Burde burde, men orker ikke. Det er viktig å kope også. 


I like making a nice table. I like having friend over. But we do it too seldom. So this weekend we did something about it. Thai & sushi, friends and wine. Hurray. 

5 kommentarer:

  1. Så fint det var! Jeg liker den litt enkle, men dekorative stilen. Både vasene og lysestakene er noe jeg absolutt kunne tenke meg selv. :)

    SvarSlett
  2. Finfint!

    Er duken stoff fra IKEA? Har sikla litt på det selv.

    Må lære meg å lage sushi merker jeg. Et stort savn etter å ha flytta fra Oslo...

    SvarSlett
  3. Vasene er fra Stilleben (København) og trelysestaken er Ferm living. De runde er Ikea. Duken er fra H&M home. Faktisk.

    SvarSlett
  4. Enig i alt ;)
    Skikkelig DEG borddekking...
    Hver gang jeg er innom her, skjønner jeg ikke hvorfor jeg har mindre svart i interiøret nå enn før?! Det er jo så tøft og gir en så fin kontrast.
    Takk for alltid like fin inspirasjon...
    Klem May Helen

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?