mandag 15. mars 2010

Det nærmer seg

Det er mars, det er sol, det er fuglekvitter-det betyr snart bursdag! De som lurer på hva jeg ønsker meg (av materielle ting) kan se her:
Iphone, gjerne hvit. Har hatt min mobil i 6 år nå og min ipod i 5. De tåler ikke kulde lenger, så de må nok byttes inn.
Morsomme kort og plakat er fra Studio Violet.

Smart Kakeform fra 2ispann.

Et fint kort med en hilsen.
Tøft Serveringsbrett fra Isak.  
En slapp Slakkline daffedress. Orange eller rosa. En av disse ville vært noe å slumse rundt i hjemme. Bilder lånt fra Slakklines nettsider.
LilleMy nål fra Maganda, eller en kopp med henne på.
Øredobber fra JanneMade

Patruljeveske fra ZNDesign
Matkoffert fra Blafre Design. 

Og så ønsker jeg meg så innmari en Lavendeljakke eller en vest, begge fra Pickles.no. Kan noen strikke til meg? Eller en fin, baggy lue. Stort skjerf. Varme votter. Lester. Sort, grå eller rosa. Her er det lenge til vår!

6 kommentarer:

  1. Kule gaver - håper du får alle sammen!! :)
    Kjersti

    SvarSlett
  2. Hei Rina :))Her var det mange fine ønsker. Håper du kan krysse av lista for alt sammen når bursdagen er overstått :)En daffedress vil jeg også ha! Er usikker på hvor kledelig den er på meg men herlighet så behagelig å ha på seg sikkert :)) Ha en fortsatt fin dag! Hilsen Kardemomme :))

    SvarSlett
  3. tips til litt billigere daffedress: http://heltdress.no/ :D så har du spart litt penger du kan bruke på andre kjekke ting ;)

    SvarSlett
  4. Jeg har sett mange ulike billige varianter, men synes ikke de er fine desverre. Liker Onepiece sine (de er litt rimeligere) med Mariusgenser- eller koftetrykk, de plaine grå og de over.

    SvarSlett
  5. Hehe..var akkurat inne hjå deg!

    Kos deg med å sy! Og så håpar eg du får noko av det du ønsker deg til fødselsdagen din!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så fin den er:-) Og tak fordi du deltager i min give-away:-)
    Hav en dejlig weekend.
    Kram

    SvarSlett

Fortell, har du noe på hjertet?