fredag 19. februar 2010

Black is back

Jeg liker variasjon, og går fort lei. Etter en lang tid med sterke farger, babouschkaer, elger og søte saker er det nå godt å skifte ut smånipset med noen sorte detaljer. Jeg kjenner at jeg er veldig inspirert av min lille Finnland-tur for noen uker siden.



Her er noen av de sorte detaljene og prosjektene mine. Strikkinga pågår fortsatt, lampa er ferdig sprayet, bokstaven er malt og min lille finske Mumi-nål har kommet i glass. Og jeg har kjøpt meg en liten lekeisbjørn. Det kommer forresten mer om leker snart. Jeg har vært på lekebutikk. Og hatt verksted i dag!


Jeg var også innom Fretex og fant denne kjolen. Var egentlig på utkikk etter stoff, men det var lite i min smak. Tenkte dette kunne bli fint sammen med håndklærne som skal bli putevar- men nå synes jeg den er for fin til å klippe opp. Jeg vil bruke den. En dag. 



Dette skiltet ble også med hjem. Aner ikke hvor det skal, men jeg likte det.


Den lille sorte går aldri av moten. Det gjelder kanskje interiør også? Slik ser bildehjørnet ut nå. Far i huset er litt var for endringer, men han venner seg fort til det. Jeg ser at den gule gasellen vil bli fin her...
Er det ikke en fin lampe, så vet ikke jeg! Den fulgte med huset, men var da brun. Den er vasket med salmiakk, pusset og sprayet. Vi måtte ha en liten redningsaksjon her i går etter spraymalingsgris på metallet. Heldigvis er den fin nå, og alle er glade. Takk til negllakkfjerner med aceton!  


I´ve made some new black details in our house. I´ve spraypainted a lamp, changed the colour on my letter R and put some new "art" in frames. I´m also knitting a woolen neck and working on some animaltoys. At the moment I´m very inspired by my trip to Helsinki.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Fortell, har du noe på hjertet?